Shop Forum More Submit  Join Login
Eyapi Sketch Dump #1 by Etrenelle Eyapi Sketch Dump #1 by Etrenelle
Haha lol I have fallen in love with these guys soooo much~!!!! 
I can't deal with how cute they are~!!!

aaaah i am falling in love with my Eyapi more and more by the second.... I must give her siblings......

Art by EternalMusic88
Eyapi is a closed species owned by Kamirah and M0rning-Coffee 
Eyapi is the group
Ercosa's BFF is Nehelennia owned by IndienSummer 
The Eyapi in question is Amaryllis owned by M0rning-Coffee 
Ercosa is owned by EternalMusic88
Add a Comment:
 
:iconll-coffee-ll:
ll-Coffee-ll Featured By Owner Sep 23, 2015  Hobbyist General Artist
Ah so adorable! ;3 Thank you a lot!
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Sep 23, 2015  Student General Artist
aaaw no problem~! Mind if your bae becomes friends with my bae~? 
That interaction was fun to draw >////<
Reply
:iconll-coffee-ll:
ll-Coffee-ll Featured By Owner Sep 23, 2015  Hobbyist General Artist
Haha sure :)
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Sep 23, 2015  Student General Artist
hehe awesome~ ^^
Reply
:iconshangry-ia:
Shangry-Ia Featured By Owner Sep 23, 2015
Haha, this is amazing really lovely :D :heart:

What does BFF means? lol
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Sep 23, 2015  Student General Artist
hehe thank you~!
I have never really shared my sketch dumps before~

Best Friend Forever~ ^^
Reply
:iconshangry-ia:
Shangry-Ia Featured By Owner Sep 23, 2015
I love your sketches <333

Ah, thats so true :D
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Sep 23, 2015  Student General Artist
haha thank you soo much~!
I am thinking of offering a whole page of sketches of various characters from the same person for around 10 Points~
Do you think anyone will take it?
Reply
:iconshangry-ia:
Shangry-Ia Featured By Owner Sep 23, 2015
I would definately take one <3 Hopefully others like the idea as well!
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Sep 23, 2015  Student General Artist
haha that would be amazing if you would~ I will open it for a small amount of time though~
I first need to draw your babies!
Mind sending me a link~?
Reply
:iconshangry-ia:
Shangry-Ia Featured By Owner Sep 23, 2015
YAY, thats really cool.

Oh, which link? For the Kirimu? I sent you these, I guess ^^ sta.sh/2dnsxoad2ti?edit=1
Reply
:iconetrenelle:
Etrenelle Featured By Owner Sep 23, 2015  Student General Artist
yep those are perfect thank you~~~
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
September 23, 2015
Image Size
136 KB
Resolution
496×341
Link
Thumb

Stats

Views
69
Favourites
9 (who?)
Comments
12
Downloads
1

Camera Data

Make
SAMSUNG
Model
GT-S5830
Shutter Speed
1/8 second
Aperture
F/2.6
Focal Length
4 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Sep 23, 2015, 7:33:53 PM
Software
Adobe Photoshop CS5.1 Macintosh
×